Ding dong the witch is gone! Trodde jag...

Hmm.. For nagra dagar sedan hande nagot som tvingar mej att beratta om min flatmate.
Intro Till dig som inte orkar lasa, hoppa over det kursiva, okay?
For 2 veckor sen flyttade min flatmate "Haxan" ut. Under finns en historia om varfor och om varfor hon kallas Haxan.
For nagra natter sedan kom hon tillbaks for att forstora aven mer for mej.

Det borjade nar vi flyttade ihop i januari 2007. Vi har bott ihop sedan dess har i London.
Inan handelsen som fick mej att totalt forakta henne, var hon den typen av 'van' som aldrig kan unna en att ma bra.
Det var ett och ett halvt ar av standigt fa veta hur lite man ar vard genom att ha henne nara, hon pratade illa om mej med andra, avskarmade mej fran att socialicera, klattra pa jobbet etc.
Det var vardagsmat for mej, det kanske later hemskt men jag var van.
Sa till droppen som fick bagaren att rinna over, handelsen som fick mej att inse synen hon har/hade pa mej.
Efter en utekvall bara vi tva, pa vagen hem blir hon forbannad pa mej, och nar jag, for ovanlighetens skull sager ifran, slar hon till mej over ansiktet, tva ganger!
Efter handelsen var ja i chock ett par dagar o sedan borjade jag beratta for vanner vad som pagick. Fick oerhort bra rad och stod och det fick mej att saga upp kontakten med henne. -Medans vi samtidigt bodde under samma tak!
Efter ett tag av den varan, alltid lasa dorren till mitt rum, se hennes humor andras fran bedjande till "du fortjanade det allt!", ja efter ett tag av ytterligare terror flyttar Haxan ut.
Hon flyttar UT!
Kan ni forsta min och S lycka?


Ja, lyckan varade i sisadar 7 dagar.
Pa den sjunde dagen utan henne i huset vaknar S upp och skall ga ned till affaren for att kopa frukost. Tar nyckeln och ska lasa upp dorren och inser att den ar upplast.
Hon eller nagon av hennes pojkvanner har alltsa varit dar under natten, gjort -gud vet vad for att sedan lamna huset olast. Vi bor i fucking Kings Cross!! London!! Come on, at detta ett hot?
Jag vet att halva London formodligen redan har en kopia av hennes nyckel da hon skaffar "ny boyfriend" varje helg. Och jag vet att hon dricker sig berusad i princip 6 dagar i veckan men come the fuck oooon!!
Sa var det med det. Nu sover vi med last rumsdorr.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken människa...vet inte vad jag ska säga....

2008-06-15 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0