Dvala, Ide, Paus, Break, Uppehall..

Mja, jag har som inte tid o sitta o blogga nu. Tyvarr. All, och jag sager verkligen All min energi gar at att hitta lagenhet. Allt maste ju va perfekt... Eller iaf okej.
Har nog aldrig varit sahar stressad o orolig over att kanske inte kunna ro hem ett projekt. Jag kan ju fixa allt! Ju.. Jag ar organiserad har bra framfor hallning ar positiv, dedikerad etcetra etcetra... Var ju aven ute i bra tid med letandet. Usch plus att det ar stress pa jobbet ocksa.. Borjade bloda nasblod bara sadar igar.. (?) Och sa ska S hitta nat. Men de far ga i andra hand. Sa jag har dragit pa mej en urschlig forkylning. Usch.. Det ar synd om mej nu haha.

Sa iaf. ja kommer kanske inte va har sa mkt nu i veckan.. Bara sa ni vet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

usch, låter inte bra, stressigt för dig! :( Krya på dig o lycka till med letandet! Kramar

2008-06-26 @ 00:01:30
Postat av: Julia

Ah, jag overlever :)

Det loser sej, jag skall ge dej uppdatering imorgon:)

Idag va ja o sag en fin en i Mornington Crescent men den va bara for 2 manader sa den e skippad.

Jaja, ja smsar imon.

Kram o puss

2008-06-26 @ 00:40:51
URL: http://readjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0