Ger Hastle Battre Result eller ska ja Glida?



Alltsa nar de kommer till o finna ett hem ska val allt kannas helt ratt?
Jag menar verkligen inte att ja e krasen. Ja kan absolut tanka mej o bo i Zon 3, HElt okej med 6flatmates. Helt okej med en halvtrakig area, bryr mej inte om flatmatesen inte ar mina basta vanner, kan allt tanka mej o betala 600 pounds o lite mer.
Men om man liksom inte kanner att man klickar med stallet, vad gor man da?
Jag vet det ar mkt gambeling, hastle etc, men det kanske det MASTE vara innan man hittat den ratta bodstaden?
Jag har en del stallen pa lut men ingen lyckas charma mej sa att jag vill ha den.
Sedan har ja 2 andra pa lut, som jag vet inte ar de billigaaste, coh som jag vet jag kommer fa kampa lite extra med nagra veckor med for att det skall bli bra, men det kanskne ar vart det?
Ar de det eller borde jag se tecknena pa att sluta kampa o installet ta de dar "easy to reach" rummen som det glider smidigt med? Ge mej rad!! Pls :)

Nu ska ja ata lite mysmat, hihi unnar mej mys for forsta gangen sen det blev aktuellt med rumsletning, har varit sa jaklans stress sa ja all ledig tid kollat Gumtree. Na nu ska har mysas o sen skal ja kolla Gumtree haha o sen badden.

Forresten Lisa, basta diet tipset som funka hela dan igar,
BLI FORKYLD. Ja kannde ingen smak o hade darfor inte sug pa mat. La mej darfor hungrig o vaknade pa 59kilo. Eller de va kankse typ 60.3
Jaja puss o kram

ps emma, ja har inte fatt nat paket :( ds

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt...var ett Clinique läppglans, godis, armband och så där i :( Har du fått mammas eller pappas? Kram

2008-06-27 @ 06:31:42
Postat av: Maria.

Hej! Är du fadder? Jag har skrivit om det på min blogg och är intresserad av hur det ser för andra :)



http://tja.blogg.se/2008/june/fadderbarn.html

2008-06-27 @ 09:21:35
URL: http://tja.blogg.se/
Postat av: Lisa

Stumpilumpan det kravs mer an en forkylning for att fa mig sluta ata...typ magsjuka! Dar snackar vi diet haha! Miss u... u and me on sunday?

2008-06-27 @ 15:31:11
URL: http://justmelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0