Parma skinkan ar Valdtagen av Ompalompan och Haxan



Haxan Haxan Haxan har varit har igen!
Hon ar har nu!!!!!!!!!

Jag var ute igar i Camden med Malin, Sara och Emma, gormysig kvall med efterfest i Angel.
Kom hem ganska mycket mer an salongsberusad och kanner att nagon e hemma! Ni vet den dar kanslan nar nagon ar narvarande..
Kollar in i hennes foredetta rum vilket nu bara e ett tomt rum, och finner de tva. Vaaaarfor?t!
Det star tomma vinflaskor overallt sa dom e saklart fulla.
Ja hursomhelst stupar jag i sangen och vaknar hungrig idag vid typ klockan ett.
Kollar i kylen och ser maten som jag igar kopte vid ett italienskt marknads stand halvaten.
Alltsa det ar DYR delikatess mat, mestadels saker S ville ha.
Lyssna har, Chorizo korven har halvtuggad, De vitloks marinerade oliverna ar oppnade och provsmakade, Parmesan osten ar oppnad och ligger utan plast, PARMA SKINKAN AR VALDTAGEN!
Jag hatar henne och hennes Ompaloma midget till pojkvan. HATAR! Bloody animals ar vad dom ar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan vilken jävla idiot. Nu är det bara månaden ut du bor där va?? Sen kommer du aldrig med ha med henne att göra...ever! Hon är ju störd. Undra hur en psykolog/psykiater skulle definiera hennes mentala tillstånd?

2008-06-15 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0