Rum i Northwest London?

Gah! Jag ar sa trott. Idag fyller jag ju ar men jag orkar liksom inte gora sa mkt.
Dels for att jag maste va hemma o pressa pa att forsoka fa lagenhet, gar askasst. Plus att S ligger till sangs med nagot virus. Har gjort det sedan i torsdags o jag har inte varit hemma mer an nagon timme pa morgonen innan jobbet med honom. Har inte ens hunnit se honom ju.
Planen var att ga o ata portugisiskt med honom i Camden o ha en stillsam kvall men de gar ju inte nu. Pratade med Sev o hon ville dra ihop ett helt gang fran jobbet o ha middag men ja kanner bara for att vila. Gud jag har blivit gammal, vill inte ens bli full pa min fodelsedag haha!
Men jag fick iaf tarta o sang fran Fanny som kom forbi, gulligt.

Usch jag ar liksom fortfarande bakfull sedan i fredags. Akte till Shorditch med Sev vid 2am, efterfest till 11 pa morgonen, hem, sova och sen jobb kl 3.
Har aldrig matt sa daligt, Kan bero pa att vi gick till ett stalle som heter Russian Bar som bjod pa bade det ena och det andra.
Jaja, nu ska ja nog vila o sen sparka liv i S, usch vilken dalig flickvan jag e, men ja e hungrig o hatar att ata sjalv haha.


Forresten har du kanske ett rum i flatshare att hyra ut runt den 30juni? North West London typ..
Maila mej i sa fall pa [email protected] sa ringer ja dej.

Kram o puss, Julia





Pavag hem fran efterfesten Lordag morgon, nagot sliten haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0