Snalla snalla lat mej fa nat..

Nu Faan!
Nu e jag pa hugget!
Imorgon ser schemat ut:
Viewing i:
  • High gate
  • St. John Wood
  • Notting Hill
  • Archway
Forhoppningsvis hinner jag med alla. Formodligt inte hihi. Men jag haller mina tummar hardast for den i Archway. Killen som haller i den ringde precis, Vit sydafrikan, horde jag direkt. Lat  pa rosten som min gamla boss, Fernando.

Om detta nu inte funkar har jag Fredag pa mej och Lordag FM.
Men jag funderar lite pa om jag kanske ska ga in pa Gumtree och soka lagenheter via "Landlords" dar. Var tror du Lisa??
Lisa ar min Mentor med stort M nar det kommer till radgivning av praktiska saker. Hon ar en klippa den bruden, ojojoj.
Na, nu blir det sangen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Debbie

Hoppas du hinner med alltihop då :D

2008-06-26 @ 17:17:46
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: Jennica

Älskar London! Du lever min dröm :)

2008-06-26 @ 20:49:26
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0