Solade i Hyde Park idag!



Men vad upptackte jag nar jag kom hem? Jo jag ser 'turk' ut.

Jag vet, inte sa varst PK sagt, men jag kan inte lixom beskriva det battre. Kanske ar mitt nya Benefit lipgloss som va pricken over i:et i Turk haha.
De blev inte vin ikvall, sa hardcore e ja inte, va fuller igar o dagen innan sa ikvall blire mest slapp hang med mat o film pa laptopen.
In fact, nu drar ja nog till Co-Op i koper en pizza, cravings sedan igar nar Lisa o ja byggde upp varldens pizza sug men fick noja oss med en sketen fisk/veg brugare. Jaja so long!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig du var!

2008-06-09 @ 01:29:01
Postat av: Emma

haha, men vi har ju vallonblod i oss även om det iofs var du som fick den största procenten! ;) Fint med bränna!

2008-06-10 @ 06:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0