Archway vs. Kentishtown. Flytt pa Sondag eller Mandag.



Asch, sadar gramouros ser ja inte ut nu, nu har ja pa mej mina turkosa velour brallor, sleten tisha o inget smink.
Men man MASTE se bra ut, iaf frasch om man vill fa rum i London kanns det som.
Har haft en ganska givande dag. Tror jag. Var pa visinig i Archway, ett rum jag verkligen verkligen vill ha. En smula pricey med de far ga...
Det star mellan Archway och Kentish Town som jag var o kollade pa igar.
Det i Kenstih kostar 100pund mer i manaden an det i Archway, inget internet o bara en flatmate. Det i Archway ar o andra sidan inte alls lika mysigt omrade men hade internet, var billigare, superfint hus o asnajsa flatmates. Maste dock hosta upp en hel del deg.. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till Archway och vilken fin bild!! Kramar

2008-06-28 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0