Utkast: ...

Ciao Bellas!
Bry dej inte om att kolla pa de gamla inlaggen jag skrivit har under. De ar fran min gamla blogg, men jag ville garna ha lite utfyllnad har sa de fick aka med.
Hursomhelst. Har borjar jag nu blogga lite, Julia heter jag, bor i London, jobbar o sliter varje dag, men nar jag inte gor det spenderar jag helst tiden ute i solen med ett glas vin i mysigt sallskap eller sovandes i min goa sang.
Tva personer namner jag inte namn pa.
S=Min pojk, min lilla valpiga prins, har varit tillsammans i dryga halvaret, bor ihop men skall snart flytta
Haxan= Min fiende i livet miktt hatobjekt, den daliga personen i min tillvaro.
Okidoki guys.
Catch ya later, nu bar de ivag till Highbury for vin.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0