Cocktailrecept!

Nar jag blir stor.. Nej nar jag blir ordningsam, har min egna lagenhet och stabil ekonomi skall jag ha barskap. Och en alldeles egen bostonshaker. De godaste drinkarna just nu ar starka syrliga martinis med granatapplejuice. Du maste prova granatapplejuice, underbart gott och nyttigt! Men absolut ren juice utan extra frukter i. (Pomegranate pa engelska.) Som bas kan man anvanda Pama likor men vodka funkar ocksa fint! Recept: 40milliliter Vaniljvodka (stolichnaya ar min favvovodka) 20milliliter Pama eller annan fruktig likor 20 milliliter Granat-puree` 40milliliter ren Granatapple juice Dash citronjuice Fyll ett martiniglas med is och vatten for att kyla ned det. Skaka alla ingridienser over is, tom glaset och sila i drinkmixen. Njut pa forfesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0