Diet?

Idag ar jag uppe tiiidigt, busy dag.. Jag borjar jobbet 12, men ska hinna med doktorn; nya p-piller, frukost o lunch innan. Solen skiner ute dock sa det ar inte svart att tvinga sej upp ur sangen. Alsklingen sover fortfarande men jag maste hinna med min frukost innan o far skynda mej. Anda tycker jag mej ha tid att sitta en stund i koket over laptopen medans jag sorplar mitt kaffe.. Aven fast mitt instantcoffe smakar strunt kanner jag mig pa gott humor nar solen skiner genom mitt fonster.. Nu maste ja rusa men nar ja kommer tillbax kastar jag in en outfit bild! Dagens mat ser ut sahar: Frukost: En americano (svart filterkaffe) med sockerbit. Lunch: Naturell yoghurt och 10 skivor skinka (usch, brukade vara vegis) Middag: Samma som igar, biff med sallad. Fotot tog jag ute pa min gata haromdagen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0