Hej..

Siiter har i sangen med min nya laptop! Ar sa glad.. Kanske borde presentera mig lite...
Heter Julia, bor i London, Kings Cross. Skriver har for att det ar kul mesta tror jag, men lite for att halla kontakten med Sverige.
Jobbar som bartender pa en cocktailbar i City of London. Kommer uppdatera varje dag... eller iaf. forsoka. Har tankt lagga in mkt bilder ocksa.. Lite sa som jag sjalv tycker ar kul o lasa..
Nu ar det Sweet home Alabama pa teve, sitter i min flatemates sang och kikar lite halvt.. Har precis atit take-away pizza, garlic bread, caesar salad etc.etc.
Skall borja pa en diet imorgon, vore inte fel att tappa nagra kilon infor varen. Imorgon gor jag ett underbart 12-4 skift och ska till doktorn efter det. Ha en jattemysig kvall kramar juls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0