Number 7 pa Boots

Idag har jag haft en jatte harlig dag! Traffade en gammal van for en fika i solen ute pa Leon kafe i carnaby street. Det blev mycket catching up, kaffe och polska marlboro lights.
Sa harligt att kunna sitta ute och fika antligen! Efter fikan gick vi till var favorit butik, Boots! Jag har en thing for att spendera pengar utan angest dar inne. Ska ja kopa klader, busskort, inredning etc kanns allt sa dyrt, men nar det kommer till hudvardsprodukter finns inga limits. Sa vad jag bland annat var tvungen o kopa var No7's omtalade hudserum. Har har det funnits i 2 ar men lanseringen i Sverige ar om 2veckor.

I borjan var det vantetid pa det och man fick bara kopa en per person. Kostar har 16pounds for ansikte o 8 for ogon. Helt okej tycker jag allt! Kommer rapport senare i veckan men lovar verkligen guld o grona skogar! Nu ska ja snart till jobbet, e private function igen o vi serverar fran 7 till 4 imorgon morgon. Tufft! Ha en mysig lordag kvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0